OFK Stjernelag er tilbake!

Torsdag var våre funklende stjerner tilbake på feltet for høstens første trening. Det var lenge siden sist, og godt å komme i gang igjen!

Odda FK startet opp Stjernelag, tilrettelagt fotball, i oktober 2020. Laget rakk såvidt å ha en trening eller to før samfunnet ble "koronastengt". Spillere og trenere har ventet tålmodig en vinter, en vår og en hel sommer. Nå lå endelig forholdene til rette for en relansering.
Trenerne Tore Mathiassen og Ove Bolstad stod klare og tok imot elleve glade spillere på første trening. Spillerne har ulikt utgangspunkt, men har fotballgleden til felles. Det borger for en aktiv høst!
Om Stjernelag
Stjernelag er tilrettelagt fotball for alle som ikke føler seg helt hjemme i våre andre lag. Tilbudet er åpent for alle aldersgrupper og alle funksjonsnivå. Spillere fra hele Ullensvang kommune er velkomne!
Stjernelaget trener torsdager klokken 18 - 19.30. Oppmøte ved ungdomsskolen.